lørdag 16. mai 2009

Arriving Orlando

Da har jeg ankommet Orlando, Florida etter en laaaaaaang reise! Det tok faktisk 24 timer fra jeg reiste til jeg ankom hotellet, men det er inkludert litt feilkjøring :-) Trykket litt feil på gps'en, så jeg ble ført ut på gale veier, men det ordnet seg! Jeg ankom hotellet, og fikk sjekket inn til slutt. Valgte å ligge på et litt billigere hotell den første natta, og som lå i nærheten av flyplassen. Så kjører jeg heller til Melbourne i ettermiddag, og sjekker inn på hotellet når gutta kommer.

Får ikke lagt til bilder på nettverket her, så bildene får komme i kveld eller i morgen tidlig. Skal jeg fortsette å våkne kl.05 om morgenen, så har jeg tid til å legge ut bilder til dere...ha ha ha!

Nå vurderer jeg å kjøre til Perkins og spise frokost! Den frokosten har jeg gledet meg lenge til :-)

I have arrived! After 24 hours trip, I finally arrived the Days Inn here in Orlando. Got the rental car with the gps, drove wrong because I pushed something I shouldn't have done, tried again and got to the right hotel :-) This afternoon I will drive to Melbourne and check into the hotels when the guys arrive, but first some breakfast and some shopping!

Something with the network, and I can't add the pictures. Have to do that later!



Ingen kommentarer: