mandag 11. mai 2009

Time to travel again :-)

Nå gleder jeg meg til en ukes ferie, og turen denne gangen går til Orlando/Melbourne i Florida. Jeg reiser en dag før gutta, og ankommer USA på fredag. Jeg har allerede et visst overblikk på hva jeg ønsker å se, men tar det litt spontant også :-) Og så håper jeg på fint vær og gode temperaturer...hi hi hi!!

Soon vacationtime, and this time we will travel to Orlando/Melbourne in Florida. I will go a day before the guys, and arrive USA on Friday. I think I know what I want to see, but I will decide when I wake up in the morning :-) I hope for good weather and lots of sunshine :-)

1 kommentar:

Tone sa...

Ååååå jeg rota det helt til jeg. Skulle jo ringt deg før du dro, men her skjer det litt mye om dagen med eksamen, russ, syke barn, osv. så jeg tok feil av dagen. Sorry altså lillesøss :o( Skulle jo ønske deg/dere en riktig god tur. Håper dere får en koselig uke med masse herlig shopping, soling, bading, god mat osv.
Gleder meg til å følge med i bloggen.
Mange klemmer fra storesøss ;o)