torsdag 17. mai 2012

Maui Magic båttur

Nasjonaldagen, og langt borte fra stress og mas hjemme i Norge! Kanskje litt merkelig følelse og ikke feire dagen på tradisjonelt vis, men båttur på sjøen var en god erstatning. Grilling ble det også, og etter det jeg hører så har vi hatt veldig mye bedre vær enn de hjemme i Oslo.

Båtturen begynte med sang og skjell-tuting for lykke og fromme, slik at vi skulle få fint vær og en flott tur...






En helt fantastisk båttur med kjempe bra mannskap og ikke minst service ombord! Denne båtturen kan anbefales til alle som drar til Maui, og denne turen kunne jeg faktisk ha tatt flere ganger.

Pushet grenser i dag har vi også, eller særlig jeg! Men en liten anelse astma, så har jeg alltid tenkt at dykking ikke er noe for meg. Men da muligheten ga seg for å prøve "snuba-diving" i dag, så ble fristelsen for stor. Jeg brukte nok lenger tid å venne meg til pusteutstyret, men det gikk etter en stund når panikken roet seg og jeg fant ut hvor vakkert det var på bunnen :-) For de av dere som ikke vet hva snuba-diving er, så er dette en form for dykking men uten at man trenger å ta sertifikat. I stedet for å ha lufttanken på ryggen, så flyter den oppå en flåte som ligger på vannflaten. Nesten som litt "gammeldags" dykking med slangen opp, og så utrolig morsomt å få testet ut! Kan anbefales!

Bildene fra denne dykkingen får komme senere, fordi bildene må fremkalles først :-)





Thank you to Maui Magic's awesome crew for giving us a great day with snuba-diving, great food and top service! We recommend you to everybody, and we will be coming back next time we go to Maui! Amazing day!! Greetings from the Norwegians :-)

Ingen kommentarer: