søndag 13. mai 2012

Off we go - til HAWAII

Endelig ferietid, og endelig har den "lange" ventetiden blitt til nåtid!

Vi har ankommet HAWAII, og nyter stille dager i utrolig avslappede omgivelser! 

Turen over "dammen" var lang, og jeg tenkte nok et par ganger underveis om det virkelig var verdt det. Jeg var glad for at jeg hadde med meg boka mi. Helt oppslukt av "Twilight"-boka mi ble turen over forkortet, og det ble ikke sett en eneste film på noen av flyturene. Snakk om å være hekta...

Her er vi på vei inn for landing i London...


Og her er flyet som tok oss fra London til Los Angeles...
 

Og det første jeg så da vi ankom Los Angeles var Starbucks. Litt uvant var det å drikke kaffe kl.02 om natta, men siden vi var på LA-time og det bare var ettermiddag så gikk det jo helt fint :-)

Og godt var det, særlig siden ventetide i LA ble en smule utvidet da Obama fant ut at han ville lande samtidig som oss og skape trafikkaos ut av flyplassen. Som igjen resulterte i at vår kaptein ble stående i kø og ikke kom seg i tide til avgang...! Da er kaffe godt å ha når man er en smule i "zombie"-tilstand.

Vi kom oss iallefall videre, og ankom Honolulu etter mørkets frembrudd! Så derfor ble det ikke noen bilder fra flyet og ned på øya... Synd, fordi det hadde vært morsomt å se hvordan det så ut i dagslys, men det får bli en annen gang :-)



Ingen kommentarer: