mandag 4. juni 2007

4 dager igjen :-)

I natt reiste Finn, og han har akkurat landet i Amsterdam! Flyet går ikke før ved 13-tiden, så det blir noen timer der før han setter kursen over dammen :-) Det siste han sa før han dro, var "da sees vi i San Fransisco, baby". Litt rart å tenke på at vi skal møtes sååååååå langt borte!

Pernille-pus går litt hvileløst omkring, og savner pappa allerede! Hun satte seg midt oppe på kofferten da han skulle dra, og demostrerte...hi hi hi! Nå blir det 4 dager med en katt rundt beina, og jeg kan bare glemme å dra noen steder! Lite aner hun, at hun om 3 dager skal "flytte inn" hos Silje og Odin-hunden. Odin er helt vill, når Pernille kommer, så det går vel bra denne gangen også :-) Jeg gruer meg alltid for å dra fra henne, men jeg vet at Silje er den beste til å passe henne!

Silje var min egen hårstilist i går! Farget, stripet og klippet håret mitt, og det ble så bra! En stor tillitserklæring til Silje, fordi jeg lar ikke hvem som helst få lov til å klippe meg :-)

Tusen takk, Silje!

Nå begynner reisefeberen virkelig å sette sitt inntog her i Oslo, og jeg tror nok også i Skien! Koffertene er snart ferdig pakket, og det er bare å vente 4 dager! Inger kommer til Oslo på torsdag, og natt til fredag drar vi :-) Hi hi hi, vi to til San Fransisco! Det blir så morsomt å dra sammen! Vi har jo ikke vært på tur siden vi var små, og bodde hjemme :-)

Ingen kommentarer: