tirsdag 19. juni 2007

Santa Clara & allergiske reaksjoner :-)

Dette har vært en dag, hvor jeg har fått testet ut forsikringen og legene her i Santa Clara. Som Inger skrev i går, så trodde vi at jeg hadde fått myggstikk. I dag var jeg enda verre, og det var egentlig ingen annen utvei enn å oppsøke lege!

Det er ikke myggstikk, men et insektsbitt er det! Legen kunne ikke helt si hva det var som har bitt meg, men det kan være lopper :-( Uansett, så har jeg hatt en kraftig allergisk reaksjon! Det som er ekstra rart, er at de to andre jeg deler rom med ikke har fått ett eneste stikk. Iallefall, ikke som de har merket...

Det klør, svir, renner og gjør vondt! Så, nå går jeg på antibiotika kur, og klødempende medisiner. Ikke få tabletter heller... Men, nå har jeg vært temmelig desperat de siste dagene :-)

Sa i fra til sjefen på hotellet, også, og han har vært rundt meg i hele dag! Rommet er sprayet, og gjort skikkelig rent. I tillegg til at alt er skiftet av sengetøy og tepper! Han har ytt skikkelig service, og man føler seg veldig velkommen.

Over til noe helt annet, og mye koseligere :-) Har tatt bilder av hotellet i dag, så dere får se hvor vi sover!





Og, så hører det vel til at vi må ha noen svømmebasseng-bilder :-) Inger og jeg koste oss i bassenget i går, og her har dere noen bilder...





2 kommentarer:

Unknown sa...

Selv om ikke insektsbittene så noe gode ut, så virker det som dere har hatt en kjempe bra tur da.

Får vel høre mye mer til neste helg når vi skal på "danse-tur" :D

Anonym sa...

Nå jenter.....nå syns jeg det var dårlig med oppdateringene. Nå er det ikke lenge til vi har dere tilbake. Det blir bra! Stor klem,