søndag 17. juni 2007

Santa Clara, Milpitas & Sunnyvale :-)

Dette har vel hittil vært den største shoppingdagen :-)

Først ble Finn kjørt til Hyatt, hvor konferansen er! Og, da gikk turen rett til Great Mall for oss jentene! Vi kom litt tidlig, så vi måtte vente en stund før vi slapp inn i butikkene. Heldigvis, åpnet Home Depot og Starbucks tidligere :-)

Vi har shoppet litt klær i dag, og jeg har funnet min nye favoritt butikk! Den heter "Papaya", og har akkurat Connie's stil..hi hi hi! Vi var også innom "Old Navy" og "GAP Outlet". Legger ut diverse linker under "steder i Santa Clara som vi har vært".

Det har altså ikke blitt tatt noe bilder i dag, og vi skal prøve å bli bedre til dette i morgen! Da står en del stempel- og scrapbookingbutikker på planen. Og, kanskje, tar vi en tur på Wal-Mart Supercenter, også!

Vi er ganske trette, etter lite søvn natt til i dag! Ekstra senga som Inger ligger i, har air-condition som nærmeste nabo... Dvs. hun har fryst i hele natt! Finn og jeg ligger nært kjøleskapet på rommet, og det durer som et fly :-( Håper vi alle får sove bedre i natt!!!

Har forresten shoppet litt til Silje og Janne i dag...hi hi hi :-)

Måltidet i kveld ble inntatt på "Outback", og ikke helt til vår tilfredsstillelse! Jeg fikk først en gjennomstekt biff, og deretter fikk jeg en lite stekt biff. Ble utrolig skuffet, siden jeg alltid har vært fornøyd med den restauranten. Vi måtte i tillegg vente 1 time på maten :-(

Vel, vel, vi tar iallefall ikke turen dit en gang til!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi oi oi så spennende da. Gleder meg :oD

Fortsatt morsomt å følge med på turen deres. MEEEEEEEEN nå savner jeg bilder altså ;O)

Klem fra
Janne