fredag 14. november 2008

En smule distre...!

Snakk om å være distre og klomsete - dån! Vi hentet noen forhåndsbestilte varer, og vips så klarte jeg å låse inn nøkler i bagasjerommet :-( Det hele endte med at vi måtte ta ned setene i baksetet, og klatre inn i bagasjerommet! Og, siden det var min skyld, så måtte jeg gjøre det :-) Dette ble jo selvfølgelig avbildet at en viss kattemor som lo så hun holdt på å tisse på seg...



Det værste av alt, er at jentene truet med å bare la meg ligge der :-( Snakke om flotte venninner...hi hi hi!

1 kommentar:

Kathrine Dyrnes Alfheim sa...

Å, er du distré? Skjønner virkelig ikke hva du prater om, og så bør jeg vel heller ikke kaste stein i et glasshus! *knis*
Kos dere videre på tur. Må jo følge med på resten av turen deres!

Hils Finn! Koselig å treffe ham også!