torsdag 20. november 2008

Sharon & Roland :-)

To herlige mennesker som jeg og Finn har blitt veldig glade i!

Vi har tilbragt hele dagen i Deming, hjemme hos dem og hatt det utrolig koselig. Fått servert kjempe god mat, både lunsj og middag :-) Det er aldri en kjedelig samtale med disse to herlige menneskene, og skravla har altså gått i 9 hele timer :-)

Maten vi har fått servert var jo bare helt fantastisk, som alltid! Grønnsakssuppe til lunsj, i tillegg til sandwich med hjemmelaget eggesalat - nam nam! Til middag fikk vi kylling, hjemmelaget potetstappe og saus - også nam nam nam :-)

Sharon i ferd med å lage middag...



Roland, latterfull som alltid :-)




Og, her er det nye tilskuddet til familien... Tux! Han fant det plutselig for godt å flytte inn hos Sharon og Roland, og han skjønte nok ganske raskt at her vil han få det bra :-) Stakkars lille var jo så tynn, men det tar nok ikke mange dagene/ukene før han er en sunn og småfet liten pus...hi hi hi! Veldig kosete, og kjempe tillitsfull!




Sharon og jeg har snakket mye om foreningen hun er med i, Døtre av Norge "Daughters of Norway". Og, jeg syns det er utrolig koselig at de ønsker å ta vare på tradisjoner og norske "vaner". De har nettopp hatt en messe, der de har solgt masse lefser og annen julebakst og det er så populært at det blir solgt ut på halvannen time :-) Jeg fikk med meg både pin og avis, og om dere vil vite mer om foreningen, så har de nettside...


Ingen kommentarer: