tirsdag 11. november 2008

København flyplass....

Sitter i Diners Loungen på flyplassen i København, og venter på at flyet til Seattle skal fly meg over dammen. Ganske praktisk å ha Diners kort, fordi her er det mye bedre enn en etasje ned :-) Rolig, ikke-travelt miljø og alt er gratis. Så, her kunne jeg blitt rimelig full og mett, men denne reisefeberen gjør meg ikke så veldig tørst og sulten...hi hi hi!

Holdt jo nesten ikke på å rekke flybussen i dag tidlig, da det ikke var så lett å manøvrere to store kofferter ned bakken til der flybussen stopper... Og, etter denne stormen og regnværet som har vært, så lå det 10 cm med vått løv i bunnen av bakken. Dårlig tid, store kofferter og masse vått løv er INGEN god kombinasjon. Men, jeg kom nå frem akkurat i tide til å rekke bussen, og kom meg til flyplassen i god tid før ombordstigning. Holdt jo nesten på å komme med feil fly, da de først skrev at flyet skulle gå fra gate 47. Og, jeg syns nå det var litt rart, at det ikke var noen fly ved gaten, og ingen bak skranken. Men, det satt jo egentlig en del folk der og ventet... Heldigvis, så sjekket jeg tavlen, og da hadde de plutselig byttet gate - dån! Så, da var det å springe til gate 40, og ankom akkurat i det ombordstigningen begynte :-) Så, ingen krise oppsto :-)

Nå gleder jeg meg utrolig mye til jeg ser Kathrine på flyplassen, og jeg får innstallert meg på Hilton. Og, i mrg skal vi ut og shoppe, Kathrine og jeg :-)

Har bare en 10 timers flytur foran meg først....

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå sitter du på flyet, og neste stopp er USA. Håper du ikke har en for slitsom og pratesyk person ved din side ;o) Klem fra søss