lørdag 8. november 2008

Neste stopp Seattle :-)

Da er det bare 3 dager til jeg reiser, og gjett om reisefeberen har begynt å sette preg på hele min oppførsel om dagen :-) I kveld er den store pakke dagen, og jeg har huskelister så langt som et vondt år. Av erfaring, så er det lister som funker for meg, siden jeg ikke helt har beina planta på jorda før slike reiser!

Finn befinner seg snart i San Diego, og Kathrine har allerede ankommet Seattle. Jeg reiser på tirsdag, og Hege og Marianne drar på onsdag. Jentene skal bruke dagene i Seattle til shopping og stempelmesse. Og, dette er første gangen jeg iallefall er på stor stempelmesse i det store utland. Så, jeg gleder meg som et lite barn :-) Særlig, siden disse dagene skal tilbringes med gode venninner!

Finn ankommer Seattle på lørdag, og slipper unna den værste shoppingen. Det tror jeg han er mektig glad for...hi hi hi! Jentene drar på søndag, mens vi blir en drøy uke lenger! Vi kommer til å dra videre til Bellingham for å møte familie, og tilbringe rolige dager med skjønn natur!

Så, nedtellingen er i full gang, og jeg svever...

Ingen kommentarer: