onsdag 19. november 2008

God service :-)

I dag har dagen gått så utrolig fort, men vi har både shoppet, besøkt havnen her i Bellingham og vært på kino :-)

Vi har blitt utsatt for to episoder med god amerikansk service i dag, og jeg må si at jeg blir overrasket hver gang!

Første episoden skjedde på The Kegs, en biffrestaurant som vi fikk anbefalt av Sharon og Roland (familie). Og, der bestilte jeg filet mignon og Finn prime rib! Som noen av dere vet, så er jeg litt kresen på kjøtt, og jeg klarer ikke spise for rått kjøtt... Vel, biffen min sto ikke til forventning, og jeg syns hverken den var filet mignon eller medium stekt! Og, det sa jeg også til servitøren, som ble helt fra seg, og ville at jeg skulle få en ny biff. Det er bare det, at jeg orket ikke enda en biff, og ikke ville jeg ha med meg hjem hit på hotellet heller...! Så, da vi skulle betale, så sa hun at mitt måltid var "on the house", og hun håpet at vi ville komme tilbake :-) Herlig jente, og må jo si at jeg ble veldig overrasket over å ikke måtte betale noen ting!

Vel, vel... Episode nr 2 skjedde på Treasure of Memories, en scrappebutikk her i Bellingham. Jeg snakket med noen av disse damene på messa i Seattle, og de husket meg igjen. Og, jeg sto og lurte på om jeg skulle kjøpe Clip It Up'en, da ei av damene sa at jeg kunne få neste lørdagstilbud... Og, det var 40 % rabatt på akkurat den tingen jeg ville ha :-) Og, det bare fordi jeg hadde kommet så langveis fra :-) Snakk om super service da :-)

Så, dagen har vært bra, trass i litt dårlig mat :-) Men, vi tok en "pit-stop" før vi dro på kino, og det var innom en kaffebar og Cinnabon :-) Som jeg ikke har vært innom før nå :-)



Her er kinoen vi så i dag :-) Morsom, og artig film :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Purrr,purr,
ville bare sende en liten hilsen til dere på tur. Høres ut som dere får oppleve mye fint, og at dere koser dere!
Her går alt kjempefint! Vi er bare gode venner, Odin og jeg. Føler meg så trygg at jeg ligger rett siden av han og snorker! Eller rett ut, så lang jeg er på ryggen i sofaen. Og når jeg ikke sover, sitter jeg stort sett på fanget, om det skal pakkes inn pakker, sjekke mail, eller stemple, jeg er alltid med! Stor kos til mamma'n og pappa'n fra Pernille.

Connie sa...

Åhhhhhhhhh, smelt smelt :-)

Mamma og pappa savner Pernille kjempe masse! Og, så savner vi jo Silje og Odin, også da :-) Gi dem en klem fra oss Pernille :-)