onsdag 12. november 2008

Good morning, Seattle....!

Da har jeg våknet etter en god natts søvn i Seattle.

Sengen har bare vært fantastik god å sove i, og jeg har ligget mellom 6 puter og god "dyne".
Får vanligvis sååå vondt i ryggen av å ligge i nye senger, men dette har tydeligvis vært helt den rette for ryggen min . Kl. er nå halv syv på morgenen, og jeg skal snart stå opp og gjøre meg klar før jeg går opp til Kathrine.

Det var en lang flytur i går, men helt grei! Det gikk egentlig forholdsvis fort, og jeg hadde en toseter for meg selv. Dama som skulle ha sittet ved siden av meg flyttet til midtseksjonen, og hadde 3 seter for seg selv. Jeg hadde litt problemer med tutchingen på tvskjermen foran meg, så det ble til at jeg så Mamma Mia filmen 3 ganger. Men, det er jo så bra musikk, så jeg så den en gang, og hørte på musikken og leste de andre to gangene! Jeg hadde bestilt glutenfri mat, og det var jo en helt annen historie. Virker nesten som om de skal straffe de som ikke kan spise den opprinnelige maten, fordi sausen til torsken jeg fikk var smakløs og brødet kunne jeg slå i hjel noen med... Og, mellommåltid fikk jeg ikke, fordi da hadde de ikke alternativ for oss som ikke kan spise gluten. Var rimelig sulten når frokosten kom, og håpet jo sterkt på et mindre hardt brød... Men, det kom det samme brødet og det kjentes ut som en murstein i magen. Men, jeg var så sulten, at det gikk ned.

Flyplassen var jo en helt annen sak, men det gikk forholdsvis fort! Dama i passkontrollen spurte om jeg hadde tenkt å gifte meg mens jeg var her, og da så jeg bare rart på henne så satt ut ble jeg. Hallooooo, hva er det for et spørsmål?!?!?! Fikk stotret frem i sjokk, at det nok ikke var aktuellt, siden jeg allerede har en norsk mann. Vel gjennom passkontroll og bagasjehenting, ble jeg møtt av en bild Kathrine. Kos å møtes av et så hyggelig vesen etter en såååå lang tur. Og, etter å ha lempet ut bagasjen på hotellet, reiste vi rett på Outback Restaurant og spiste god saftig mør biff med bakt potet og sauercream - nam nam nam!

Her er forresten hotellet vi ligger på Hilton Bellevue.

I dag skal vi ned til sentrum og Pike Street! Der ligger en arts & crapft-butikk som vi skal se litt i, og samtidig så skal vi gå litt rundt på Pike Street Distrikt. Et havneområde som er et market for alle slags ting!

Og i kveld, så kommer Marianne og Hege - jippi!!!

Ingen kommentarer: