fredag 21. november 2008

Premieshopping...

Frokosten er inntatt, og vi står på tur ut! I dag skal vi bare kose oss, og ta det med ro, og så må jeg handle inn noen premier til en utfordring jeg har pågående :-) Tre premier skal til, og jeg får prøve å være litt oppfinnsom og kreativ, siden jeg ikke vet hvem som kommer til å vinne. Må jo kjøpe noe som alle kan like, og som passer inn i hos de fleste...

Tror jeg har noen ideer, men siden jeg vet at flere av disse stempelvenninnene mine leser denne bloggen, så kan jeg ikke skrive noe om dem :-)

Ha en fin kveld der hjemme, og så skal vi ha en fin dag her :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei lille-søss
Det er utrolig koselig å lese/se bilder av deres ferietur. Tusen takk for at dere tar dere tid til å dele med oss. Gleder meg til du kommer hjem, og vi kan treffes.
Kos dere videre og nyt hverandre og livet. Mange klemmer fra meg ;o)

Connie sa...

Du er jo søt da, storesøss :-) Håper du har det bra uten meg, og gleder meg til å treffe deg, så fort jeg kommer hjem :-)