lørdag 22. november 2008

Koffertene er pakket....!

Koffertene er pakket, og det ente med at ALLE ble på 23 kg...hi hi hi! Snakk om kald beregning, fordi vi får overvekt på kofferter over 23 kg :-)



Nå står vi på vei til å reise til Seattle, og tilbringe vår siste kveld der! Tiden har gått utrolig raskt, og jeg syns egentlig at jeg nettopp kom...! Men, det skal jo bli godt å komme hjem, og treffe familien og venner igjen, og ikke minst komme hjem til Pernille!

Vi har fått rapporter om at hun har det vedig bra hos Silje og Odin, og de har kost seg skikkelig :-) Gode venner, og litt opphengt i hvor Silje er...hi hi hi! Hun har ikke hatt en skygge disse to ukene, men to :-)

Og, i kveld skal jeg møte Jennifer fra Stamping Up, og få punchene mine - jippi! Gleder meg til å treffe henne :-)

Ingen kommentarer: